Plastová okna

Informace o plastových oknech

Nová reklamní kampaň VEKRA

Napsal admin • Čvc 7th, 2010 • Rubrika: Vekra okna

S reklamními spoty se budeme moci setkat od konce ledna nejen na televizních stanicích Nova, Nova Cinema a na prvním programu České televize, ale i na rozhlasové stanici Impuls a v regionálních rádiích, dále také na internetu, například na stránkách seznam.cz, novinky.cz, blesk.cz a super.cz.

„Ústředním tématem kampaně jsou zvídavé dětské otázky, na které rodiče často přesně nedokáží odpovědět. Co nejsprávnější a dětskému věku přiměřené odpovědi jsou však velmi důležité pro vývoj dětí. Pro rodiče jsou samozřejmě prioritou děti, okna lze nechat na odbornících,“ říká Simona Polášková, marketingová a produktová ředitelka.

„V kampani VEKRA padnou čtyři dětské otázky. Obrátili jsme se na odborníky z příslušných vědních oborů, aby nám pomohli s jejich zodpovězením. Jak se s tím vypořádali, se dozvíte v den kampaně na www.vekra.cz,“ říká Lenka Sabolčáková, Senior Brand Manager značky VEKRA. Definovali jsme základní čtyři otázky: „Je vodník obojživelník?“, „Jak se dítě dostane mamince do bříška?“, „Má ryba někdy žízeň?“ a „Kam zmizí světlo, když se zhasne?“.

Marketingoví odborníci značky VEKRA také požádali během kampaně o konzultaci odbornici na problematiku dětského vývoje, paní docentku Lenku Šulovou.

,,Děti jsou to nejcennější a nejdůležitější v našem životě, proto bychom se jim měli plně věnovat. Jejich každodenní všetečné otázky jsou náročné, ale pro jejich plnohodnotný vývoj je velmi důležité, trpělivě je zodpovídat,“ říká docentka Lenka Šulová.

Pan Petr Čtvrtníček se ujal režírování televizního spotu, který vznikl v měsíci lednu a natáčen byl nikoliv ve studiu, ale přímo v pronajaté příjemné kuchyni. Spoty v ostatních médiích se drží stejného ústředního tématu dětské otázky.

„O své zákazníky chceme pečovat ve všech směrech. Tuto kampaň jsme tedy zaměřili na perfektní a efektivní servis zákazníkům. V TV spotu si všimnete sezónních slev, prodeje na splátky a montáže oken za polovinu. Samozřejmě toho umíme pro zákazníka udělat daleko více a hodláme služby do budoucna dále rozšiřovat a zlepšovat,“ shrnuje Lenka Sabolčáková.

Štítky: , , ,

admin je
Email na autora | Všechny články od admin

Komentáře k článku